20081128

B.E.B.A.S

Untuk pertama kalinye saya rasa lega sebab sudah free..

Wah.. knape ye..

kalo sape2 pnah Bace Blog aku beberapa post yang lepas..
pasti akn melihat gbr2 ku bersama sorg teman di kala mentari terbenam..
saya telah menerima lamaran beliau(ewahh..cm best)..
sebab beliau adalah seorang yg amat ku kenali..as a friend..

tp..rupanya..as a fren..aku ok..
tapi utk meneruskn dgn lebih lanjut..
aku tak mampu..
aku keliru..cm lirik lagu lak.
setelah ribut badai melanda..kerana tiada persefahaman antara aku dan beliau..
hubungan yg baru menjengah 2 bulan tu daku putuskan dengan satu lafaz sahaja..(cam akad nikah aje..)

the best part of all this..
aku sangat gumbira dengan pengakhiran ini..

im happy im single again..
n this time..
its the best thing i ever done to myself..
oh! aku sgt menyayangi diriku..

dengan itu kawan2..
aku sekarang happy dan tenang..
sebab aku BEBAS..
yippee!

1 comment:

  1. im happy if u happy!
    hehehe~

    pape pun awak buat saye tetap sokong.
    eceh.

    selamat single!!
    bestnye perkataan single tuh!
    *jelesh nih*

    ReplyDelete

sini-sini!