20090217

kesibukan kota melingkari kehidupan

Welkam back terhadap diri sendiri.sudah lama ku tidak menjengah ke alam penulisan hasil nukilan jiwa dan raga nih.busy? begitulah nampaknye.Kehidupan pelajar jurusan senibina(senibhina bak kata aye) yang agak2 membingungkan.sudah bingit mendengar keluh kesah teman kesayangan sepanjangan membebel akan kebizian ini.mungkin tidak lama.sekarang sudah surut angin ributnye.tetiba mood ku di musnah.abaikan.
ARCHIFEST.alhamdulillah.berjaya dengan hebat.dengan respond2 yang positive,terasa puas dengan penat lelah yang di taburi.mungkin xde ape la yang aku usahakan berbanding rakan2 ku warga PROPAGANDHA yang hebat.PROPAGANDHA yang masih dihati.bersatu lah kita.
Design?terbengkalai.kecewa akan hasil yang kurang memberangsangkan akan kesuntukan waktu.mintak punya waktu untuk kemudian.pasti aku lebih bersemangat.project restaurant greek ku sudah submit.ku mahu lebih ruang berfikir.aku mahu redo.moga dapat peluang.project kedua ku sudah bermula.food market.agak membosankan.mungkin de agenda tersendiri.aku mahu ruangan aku.
aku sudah beberapa hari tidak tido ngan sempurna.di balik partition studioku bermain2 setiap malam.menghabiskan masa.punya banyak ruang.tapi kelalaian sering mengunjungi.aku masih tidak fokes dalam mencari arah.sekarang ku punya target.sketching mau mantap!ACAD pasti bagus!sketch up mesti power! ku mahu menjadi hebat.wah.semangat!semoga berpanjangan.
hujung minggu ku yang panjang.ku pnya banyak masa.banyak kelas di batalkan.teman2 seperjuangan ramai yg bepergian ke bali.trip kontroversi.penggunaan duit subsidi archisa utk tiket penerbangan dan perjalanan.mungkin hanyalah iri hati yang menyebarkan rumors yang menimbulkan ketidak puasan hati antara.iri hati kerna tidak dapat mengikuti mungkin.mungkin aku salah sorangnye.iri hati dan cemburu.teman seperjuangn ku sudah mengoffer membeli souvenir kepada.ku setuju.mungkin ini bukan masa ku.aussie nantikan ku yer.akan ku jejaki.
aku bingung akan rasa hati yang ingin menjerit meluahkan rasa.kenapa aku sentiasa seperti itu.seperti diriku yang lepas.terlalu obses tetapi kelu.takpe.harusku simpan.pengorbanan adalah yang terbaik.silence.ku syg diriku dan.. harus diteruskan. masa depan masih panjang.
ntah kenapa banyak pula yang nak diluah kala ini.ahakss.sabar aje la.saya berhenti disini.
mungkin ini titik mula untuk segala.

2 comments:

sini-sini!