20080716

mari menonton lagi...

ha...saye pergi menonton lagi...seronok amat ya...hahahaha..

ni mgu lepas...


cerita nye cam agak2 gempak promosinye...tapi bagi sy agak xbrape besh..sebab die xde musuh...xde sape lawan die..xbesh langsung...slamatkan org aje... hancock!! sile cr musuh ye..

part yang sy cam amiklam citer nih..hoho...
klu syg someone...letak die jauh2...if dekat2... we complete each other..n we die..
its true.

cerita seterusnya...


haa,,,ni lah ceritanya..besh amat...eh..besh aje la..4 star laa..seronok...n funny..musuh die besh..ensem...
yang ni patut di tontoni ye..sile...


eh..lupe lak..saye pergi menonton bersama rakan baikku..bagus la..beliau suke menemani saya menonton wayang..lenkali sile teman sy lagi ye..saya suke!!


ni lah kawan saya..hik hik..

kami juga menghabeskan duit mkn eskim choco-mint kat gelato..ewahh..enak..sile beli ye...

kami kongsi je..xmampu nk beli byk2..hak hak..sebenarnye ni eskim denda..sbb saya yg sentiasa dtg lambat..hihihi..sori ye encik naz..

saya mahu nonton wayang lagi...
next...
BATMAN!!klu sempat..hak hak

No comments:

Post a Comment

sini-sini!