20080716

memory...and history...

saya dapat bunga today!!!
wahh..sure ckp kecoh aje..tapi...
xpe..suke hati saya nak kecoh...sebab saya yang dpt bunga tuh..hihi

saya teramat la sangat suke bunga rose.red roses to be precise..
tapi di atas keegoan saya..saya tak penah dapat bunga..ever before..
tapi de suatu makhluk yg berupa vampire half blood alien..(yang darah die hijau kemerahan..) sudi nak bagi..ahh..suke my vampire half blood alien...hik hik.. tapi disebabkan spesis dan kaum kami yang berbeza..kami suke bersengketa...kah kah..
wpun hari saya dapat bunga ni agak sedih sbenanye...tapi xpela...ying yang..
every good ade bad die..n every bad ade good die.. saya sudah belajar saya sudah x kisah.. papepun..saya sangat suke rose yang sy dapat nih..
time de bf dulu,xde lak nk dapat kan..skunk dpt dr someone yang..erm..its complicated..ewaahh...
tetiba rase seronok berada di status skrg ini...(atau terpakse menyeronokkan diri..hak hak )
ah xpe laa.
saye masih normal..MUNGKIN!..

No comments:

Post a Comment

sini-sini!